ua en ru

Чистий прибуток Facebook у II кварталі склав 333 млн дол

Чистий прибуток Facebook у II кварталі 2013 р. склав 333 млн дол., говориться в повідомленні компанії. Нагадаємо, що за II квартал 2012 р. компанія відзвітувала про чистий збиток в 157 млн дол.

Чистий прибуток Facebook у II кварталі 2013 р. склав 333 млн дол., говориться в повідомленні компанії. Нагадаємо, що за II квартал 2012 р. компанія відзвітувала про чистий збиток в 157 млн дол.

Чистий прибуток на одну звичайну акцію склав 0,13 долл, тоді як за аналогічний період 2012 р. збиток на 1 акцію склав 0,08 дол. При цьому виручка Facebook за період з квітня по червень 2013 р. склала 1,813 млрд дол. Це на 0,63% більше показників річної давності, коли вона досягла 1,184 млрд дол.

Читайте також: Загинув шеф-кухар Facebook Джозеф Дезімоне

Капітальні витрати Facebook знизилися в минулому кварталі. У II кварталі операційна маржа Facebook склала 31%. Сумарний обсяг грошових коштів і короткострокових фінансових вкладень за підсумками кварталу склав 10,3 млрд дол., що позитивно позначиться на оцінці капіталізації.

У структурі виручки лідирує реклама - на неї доводиться 88% виручки, або 1,60 млрд дол. Це на 61% більше, ніж вдалося добитися Facebook за аналогічний період 2012 р. Кількість активних рекламодавців на Facebook перевищила 1 млн.

Мобільний сектор склав 41% від рекламних доходів в порівнянні з 30% в попередньому періоді. План глави компанії Марка Цукерберга (на фото) зробити рекламу для смартфонів і планшетів пріоритетною статтею доходів починає приносити свої плоди, оскільки користувачі все більше звертаються до Facebook з мобільних пристроїв.

Читайте також: Facebook запускає нову систему пошуку Graph Search

Кількість щоденна активних користувачів мережі в червні 2013 р. склала в середньому 699 млн осіб, що на 27% перевищує показники річної давності.

Соціальна мережа Facebook була створена Марком Цукербергом в 2004 р. Штаб-квартира компанії знаходиться в м. Менло-Парк у Каліфорнії. IPO Facebook відбулося 18 травня 2012 р. Акції соціальної мережі торгуються на американському майданчику NASDAQ під тікером FB.